Ayselis00 Kızlar, 6+4 haftadayım. Daha doktora gitmedim. Amma karnım baya şişti. Benim babamla halam ikiz. Eşiminde ikizi var. İlk oğlumda ikiz bekledi her kes ama olmadı. Şimdi ola bilirmi. Karnım baya 4 aylık karnı gibi şişti.
eills Genetiğinizde var yani olma ihtimali çok yüksek pelin akilinde kocası ikizdi kendinin de ikizleri oldu ya
Ayselis00 eills Evet o yüzden şüpelendim bende inşallah bakalım. 7 haftalıkda gidicem doktora ikiz olsa o zaman görünür dimi?