vilanelle Kızlar selam adetime bir hafta var bugünkü ovulasyon testim bana biraz koyu göründü normalde adete yaklaşınca çok daha silik olması gerekmez mi? Böyle bir ay boyunca takip edeniniz varsa fotoğraf paylaşır mısınız testlerin?
leyl25 Cimcime30 benim 29 Kasım da pik oldu zaten yukarı da foto attım öylesine yaptım bugün bide bazıları bir ayda iki kere yumurtluyormuş ya acaba öyle olacak mı diye yapayım dedim
leyl25 vilanelle acaba ikinci kez mi yumurtlama olacak yoksa olası bir gebelik durumunda mı koyulaşıyor moda girmek istemiyorum tabi ama merak işte
vilanelle leyl25 her ikisi de olabilir ben pcosum bende belli olmaz ama sizde yoksa belki hamilelik vardır