cckdgnn boyle bir doktor neye göre kime göre söyledi bilmiyorum ama asla bir doktoru dinleme bak bende hamileyim hemde emzirirken kaldım kızım bir yaşında ama bütün doktorlar hamileliğimin 6. Ayına kadar emzirmemi söyledi bir çoğu ise doguma kadar dedi ama kesinlikle emzir dediler neden emzirme derler anlamış değilim senin bebeğin çok çok küçük daha 6 aylık diyorsun bunu ondan mahtum birakma emzirebildiğin müddetçe emzir gerekirse bütün doktorlara sor ebelere sor danış boyle bir doktorun doktorluğundan şüphe duyarım ben kış ayı geldi bide çocukların hepsinden daha fazla ihtiyacı var hastalıktan korumak için sen gene de doktora sor sorana kadar kesme derim