Kadermiray Yaklaşık 3 yıldır ikinci çocuk için uğraşıyorum ansızın geldi ve düşük yaptım bu ay o kadar çok denememe rağmen olmadı ve şunu kabul ettim Allah’ın vermediklerindede hayır vardır bu sebeple gidiyorum bu sevdamdan da vazgeçiyorum Allah bekleyen herkesin hakedenlerin kucağını boş bırakmasın heyecanımı mutluluğumu çok paylaştım burda kendinize çok iyi bakın 🌸
Gmzexx Kadermiray Rabbim en kısa sürede hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah bende 1 yıldır deniyorum bu ay benim de tutmaz ise bende bırakacam bat 24 bekliyorum bakalım ne olacak 🥰
gizem_esmr Kadermiray hakkinizda hayirlisi olsun diger cocugunuzun hayirli uzun omurleri olsun insallah 🩷 bir cogumuz ilk cocuk icin cabaliyoruz 🥲 eger hayirliysa rabbim size ikinciyi de nasip etsin insallah 🙏
Mizgin2020 Kadermiray Beni yanlış anlama ama bir çocuğun var canım o bile çok büyük şükür sebebi ve çok güzel bir dayanak En azndan gözünün önünde esin baba olma hasreti cekmiyo sende öyle ne güzel bir annesin zamanı vardır sadece çocuğuna sarıl öp bizim yerimize de rabbim 2. Yi de nasip eder asla vazgeçme rabbim de çok yeterki sabretmesini bilelim 🌺🌺
Mizgin2020 gizem_esmr çok doğru valaha bende ilk çocuk için 5 yıldır çabalıyorum 1 aşılama 1 tüp bebek olumsuz Ama vazgeçmek yok kurban olduğum allahım bizlere de en kısa zamanda nasip edecek inşallah
[silindi] Hayırlısı olsun hakkınızda, halihazırda var olan diğer evladınıza sımsıkı sarılıp ona emek verin, burda hiç çocuğu olmayan bir sürü insan var… Şükretmek lazım
07070707 Bizimde 2çocuk malesef olmadı 2 seneyi devireli bir ay oldu biizimde araya dış gebelik kimyasal gebelik girdi ilk gebelikte hemen tutmasına ve herhangi bi sorun olmamasına rağmen bunda pcos tiroit hashimato binbir türlü şey çıktı demekki nasip yokmuş diyorum çokta istedik ama hep hayırlısını diledim ara ara belki tükendim bilmiyorum ama yordu baya çok şükür Allah yavrularımıza ömür versin 🌸