sendekimsinnn tekrar düşük olma riskini kabulleniyorsan denemeye başlayabilirsin, illa tekrar düşük olacak diye bişey yok ama riskli olduğu için kendini bu ihtimale hazırlaman lazım. Ha şunu da söyleyim eğer bir çocuk düşecekse 3 ay 6 ay 1 sene sonrada yapsan düşen gene düşüyor. O yüzden ya nasip diyip denemeye başlayabilirsin eğer ilk adetini gördüysen sıkıntı yok. Bana da en az 2 adet gör demişlerdi doktorlar ben ilk adetten sonra korunmayı bıraktım ve zaten hala tutmadı. Yani iyiki korunmayı bırakmışım yoksa belki daha fazla süre uğraşacaktık şuan korunmayı bırakalı 3 ay oldu ama hala tekrar gebe kalamadım malesef. İlk gebeliğimde ilk denememizde gebe kalmıştım ama düşük yaptım.