Kızlar bebeğim 16 aylık molfix pure&soft kullanıyorum doğduğundan beri. N11 den indirim vardı sipariş verdim 250 adet ama premium göndermişler. İade etsem mi. Kalitesi aynı mıdır. Mavi paketi iğrenç hep pişik yapmıştı. Lütfen kullananlar yazabilir mi