Kubra1634 öncelikle geçmiş olsun, 3 kez kimyasal gebelik yaşadım, 1 kez de zorunlu kürtaj oldum çünkü bebek gelişmedi, bunun sonunda patoljiden sonuç geldi ve kanımda pıhtılaşma meğili olduğu ortaya çıktı, bundan sonra kan sulandırıcı iğne kullanacaksın dediler, sonrasında ise hamile kaldım, 9 ay her şey mükemmel iken 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, çok sürmeden hamile kalmışım, epey zor geçti ama çok şükür şimdilerde kızım 3 yaşında ve ben yine hamileyim, her gebelikte 9 ay iğne kullanıyorum, seni, düşüncelerini, hislerini çok iyi anlıyorum ama Allah’tan ümit kesilmez arkadaşım, bana da neler dediler, tüp bebek yapın yok evlat edinin yok ayrılın inan herkes boş, umarım çok iyi doktorlara, iyi insanlara denk gelirsin, sağlıkla en doğru zamanda sen de kucağına yavrunu alırsın, inancını, umudunu yitirme diye yazdım, kusura bakma uzun oldu..