Duruxxx hayır yarın 30 haftalık oluyorum. Detaylı ultrasonda bebeğimin elleri yumruk şeklindeydi. İlk etapta çok önemsemediler normaldir böyle denk gelmiş olabilir dediler. Ama sonraki haftalarda tekrar aynı şekilde olunca ister istemez şüphe uyandırdı. Çok fazla detaylı şekilde bakıldı. Bilkent Şehir hastanesinde kurula çıktım,orada çok iyi detaylı bakıldı. Ama hiçbir şekilde açık yakalayamadılar. Sonra bir defa sol elini açıp kapattığını gördü Perinatoloji. Ondan sonrasında da nadiren de olsa yine sol elini bir kaç defa açıp kapattığını gördük. Ama bu süreçte sağ eli hep yumruk şeklindeydi. Wes testini o yüzden istemişlerdi. Amniyosentezde herhangi bir sıkıntı çıkmayınca daha detaylı araştırılsın diye