Kızlar herkese merhaba 37+3 haftalığım belime ve yukarı doğru inanılmaz bir sancı vuruyor 5-6 saniye sürüp geçiyor devam etse dayanılır gibi değil çok ayakta durunca yorulunca bazende otururken bir anda oluyor idrar yoku enfeksiyonum vardı lökosit-145 yassı epitel-280 di fitil kullanıyorum enfeksiyon etkisimi bu sancı mı anlayamadım başına gelen var mı