Nur08 benimde dün kırmızı renkde 2 damla kadar oldu daha sonra olmadı ama doktora gittim igne vurundum keseyede baktı herhangi bi kanama göremedi zaten ben baştan beri progestan kullanıyorum tüp bebek oldugu için ama inşallah biran önce kesilir sag saglim alırız kucagımza 8+6 olduk biz