Eda_Seda ben şuan doktordan çıktım Normalde en son 10 haftalıkken gittim korkularım oluyor Diğer bebeğim öyle oldu buda öyle olursa diye çok şükür şuan herşey yolunda önümüzdeki hafta cuma tekrar gelicem ve ikili tarama testi yapılacak nasip. olursa şuan 11 haftalığız