Merhaba, 10 gün önce kan testiyle gebe olduğumu öğrendim. Şuan son adet tarihinden hesaplandığında bebek 6 hafta 6 günlük gösteriyor. Henüz kadın doğum doktoruna hiç gitmedim. Üç gün sonra gideceğim. Normalde Folik asit değerim 2.2 oysa en az 4.4 olması gerekiyormuş. Henüz doktora gitmediğimden bu takviyeleri almaya başlamadım. Geç mi kaldım sizce?