gokyuzu777 Çift yumurta İkiz anneleri kaçıncı haftda doğum yaptınız? Bebekler kaç kıloydu? Kuvozde kaldılar mı? Solunum sıkıntısı var mıydı? 31+0 ız açılma ve kanama var endiseliym lütfen desteğinizi bekliyorum