Gmom_ Canm-oglum21 senin gayet iyi artmış benim 298 beşgün sonra 968 iki gün sonra 1337 çıktı doktorlar sağlıksız gebelik dedi benek göründü ama kanama alanın var düşer kendiliğinden dediler belirsiz bir bekleyişin içindeyim
Gmom_ Canm-oglum21 doktor olmaz sağlıksız dedi bebek yok dedi ya ilaçla düşürelim yada kürtaj dedi ama hangisine karar vereceğim bilmiyorum.
Canm-oglum21 Gmom_ Allah hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah canım üzülme daha iyisini hazirliyordur rabbim hiç sıkma canını ilaçla düşürmek daha iyi bence kürtaj biraz sıkıntılı ilaçla dusurebiliceksen ilacı tercih etmen daha iyi