rabiayy şuan 39 haftalık hamileyim bu hamileliğimi yaşamadan 1 ay önce neredeyse , dış gebelik geçirdim değerim 20-80-116 ya cıkdı 2 şer gün arayla ben mutluluktan havalara uçarken doktor artısın iyi olmadığını dış gebelik geçirdiğimi değerin düşüceğini söyledi ve 2 gün sonra kan istediğinde 45 e düştüğünü gördük sadece lekelenmem vardı 1 hafta sonra 25 di durmadan 2 gün arayla. Kan verdim düşmedi daha sonra şiddetli kanamam başladı ve değerim 2 ye düştü mecburen rahim filmi çektirdim tüplerimde bı tıkanıklık kalma yokdu sukur kendı kendıne düşmüştü rahim filminden 20 gün sonra hamile olduğumu ögrendim yarın doğuma gidiyorum inşallah ♥️