Cans50 Kızlar vitamin ilacını unutup 2 kere içersek me olur ?Ya bir ilaç kutusu almadım alsaydım keşke diyorum emin olamıyorum decavit içiyorum acaba sabah içtim mı sürekli bunu düşünüyorum bebeğe bir zararı olacak diye çok korkuyorum
Mehtapp06 Cans50 unuttuğunuz dozu çift doz alarak tamamlamayın. Telefonunuzu belli bi saate kurun her gün o saatte içmeye özen gösterin
Hulya57 Cans50 bende cok unutuyorum ama genelde içmiyorum 2 defa zararı olabilir canim ertes i gün alıyorm
KuzeyinAnnesi41 Hcivelek ayy doktor verdiğinden beri içmiyorum içemiyorum o bulantılarım tekrar başlıcak diye 3 ay sürmüştü ama herşeyimi yiyorum falan fakat illa alınması lazımmış hiç degilse 2 3 günde bir sana bulantı yada başka bi sorun yaşattımı??
Gozdeugur Vitamin sonucunda arkadaşlar içmeseniz de bir günden bir şey olmaz iki doz almak mantıksız sanki.. ben doktora içmek istemediğimi söylediğimde en azından 2-3 günde bir iç demişti. Yalnız kastettiğim takviye vitamin kan ilacı vs değil
Hcivelek KuzeyinAnnesi41 ilk başlarda bulantı gibi degil de içerken midemi kaldırıyordu ama alısana kadar. Kuzum aman ha aman kullan eksik etme. Herşeyi yiyoruz ama hem Kendimize hem bebeginiz yetmiyor takviye lazım illaki. Bebişimiz için deyip deyip kullan. Ben vitamim yanında ayrıca demir ilacı ve magnezyum ilacı içiyorum. Ona faydası olacaksa herseyi içerim o iyi olsun diye beynimle kabul ettim. Şimdi içerken hissetmiyorum bile 😍😍
Figociho Cans50 bende decavit kullanıyorım aksam yemektwn sonra bazen unutuyorum içmeyi ertesi gun tek bır adet içiyorum
KuzeyinAnnesi41 Hcivelek evet canım ya aç karnına kaç ilaçım var doktora dedim bulanırım korkuom diye artık herşeyde o bulantı bana korku oldu tamam o zaman gece yatatken iç dedi bende kan ilaçını öyle yapıyorum😔 içicem artık napıyım başlıcam dediğin gibi onun için herşeye değer 😞
Cans50 Ben de emin olamıyorum emin olmadığım için içmiyorum genelde ama bugün içtikten sonra acaba içtim mı diye çok kafama takıldı pişman oldum haklısınız hatırlatıcı kurmam lazım inşallah içmemişimdir ya yoksa 2 içmiş olucam tam decavit içtim sonra acaba içtim mı diye kafaya taktım şimdi kusma da kusamıyorum inşallah içmemişimdir kızlar yaa pişmanım keşke nugün hiç içmeseydim
Elif01 KuzeyinAnnesi41 benimde aç karınla kan ilacım var ama bulantı yaptı korkumdan içemiyorum içmiyorum 😔🤷🏻♀️
Zehramom Elif01 bana kana ilacına açkn öideni bulandırırsa tok iç demişti sende bir sor istersen öyle içebilirmiyim diye doktoruna
KuzeyinAnnesi41 Elif01 benimde öyle canım doktor o zaman gece yatarken iç kan ilaçını dedi öyle yapıorum
tugbamehmetbaki Cans50 ben çoğu zaman unutuyorum bile telefonum hatırlatması olduğu halde Eskiden vitaminler mi vardı ilk 20 hafta vitamini bırak bir tanecik bir şey yiyemiyorum
Yek Cans50 ilaclarinizi hafta basinda 7li olarak ayirin. Kalanlari baska bir yere koyun. Haftanin hangi gunundeyseniz ilac sayisindan anlarsiniz.