mbsm İlk hamileliğim de şeker vardi diyetle doğuma kadar dengeledim. Öncesinden belirti olarak aşırı su iciyordum ,canım sürekli tatlı şeyler istiyordu normalde hic su içen biri değilm tatlı yiyen biri değilim. Bide yemek yedikten sonra içimde farklı bi his oluyordu sanki böyle patlayacak gibi farklı bisey oluyordu bende. Simdi 2. Bebeğime hamileyim p.tesi günü şeker yüklemesi yaptırdım bundan bisey çıkmadı değerlerim gayet normal dedi Dr. Bundan aynı hisler yok mesele ne canım tatlı istiyor ne çok susuyorum yemeklerden sonra daralma falan hiç bisey yok. 3 ay diyetten sonra sağlıkla bebeğimi kucağıma aldım bi sıkıntı yaşanmadı