Merhaba sevgili anneler, 24+4 olduk bugün ve zorlanmalarım başladı. Geceleri nefesim çok kesiliyor. Kızım için hazırlıkları da tamamladım gibi. Sizlerde durumlar nasıl? Neler aldınız veya neler alacaksınız? Birbirimize tavsiyeler verelim 😍 3 ayımız kaldı 🥰🥰🥰🥰