38+2 günlük hamileyim dün geceden beri ara ara girip şiddetlenen aynı regl ağrısı gibi kasık bel ve sırt ağrım var altta baskı hissi var bu hafta içerisinde kusmalarım ve ishal de oldu bu sabahta mide bulantısı ve iştahsızla uyandım hala ara ara giren ağrılarım var ama suyum ve nişanım gelmediği için hastaneye gitmek sancıyı orada çekmek istemiyorum ev daha rahat oluyor böyle bir durum başına gelen var mı bu konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum.