Leyliiim ilk gebeliğimde vardı oğlumda. İş yapma çok kalkma canım. Ailen yakınsa onlara git baksınlar veya biri sana gelsin. Yani yemeğin bile ayağına gelsin. Progestron vermesi lazımdı aslında ben iğne olmuştum hep. Çok şükür oğlum şu an 9 yaşında 🙏🏻 inşallah sıkıntı yaşamazsın ama lütfen kendini yorma. Çook uzanma , eğilme. İnşallah düzelecek kalbini ferah tut