Merhaba kızlar, şu an 15 haftalık hamileyim, doktor her şey yolunda güzel gelişim var dedi sadece Plesanta aşağıda şu an dedi bebek küçük 10 haftamız var dedi ama içime bir kurt düştü, kanama vs hiç olmadı doktorum olabilir dedi ama panik olacak bir durum söz konusu değil dedi. Son iki gündür rahim kaşık tarafımda uzun süre ayakta kaldığımda ağrı oluyor . Bu durumu yaşayan var mı ?