gokcekocyigiit sweetmom1_ ağrı kesici olarak parol ya da minoset plus demişti bana sadece başka da hatırlamıyorum
Bahar1205 sweetmom1_ Parol ağrı kesici, Ferrum demir hapı, bide kan cıvıltıları iğne, bide bi vitamin yazmıştı. Şuan isimlerini hatırlamıyorum 2,5 sene oldu . 2. Hamileyim şubatta doğumun var bu sefer ne ilaç yazarlar bilmiyorm.
sweetmom1_ staRmama antibiyotikte vermedi ağrı kesicide vermedi ağrılarım geçmiyo acaba sorsam mı dktruma
staRmama sweetmom1_ sor bence hatta ben antibiyotik kullandım doktor bir kutu daha yazdı sonradan ne olur ne olmaz diye
Bahar1205 sweetmom1_ normal de yazmasi lazim bide sezeryan olmuşsunuz iğne olsun ağrı kesici olsun yazması lazim
Tugcev sweetmom1_ sadece bir hafta antibiyotik birde parol verdi ağrı için. Vitaminlerle demire devam edebilirsin demişti
myavocado sweetmom1_ antibiyotik ve ağrı kesici olarak parol ile arveles kullandım, doktorum vermişti. Antibiyotiğin ismini malesef hatırlayamadım
bengonca Ben de antibiyotik kullandığımı hatırlamıyorum. Parol içemediğim için volteren fitil yazmıştı. Başka bişe içmedim.
Tictack Bana antibiyotik verdi 5 günlük. 3 gün sabah ogle akşam icecegim agri kesici verdi. Ve cok dayanılmaz agrım olursa icmem icinde daha agir bi agri kesici verdi. Size nasi vermedi anlamadım ben
sweetmom1_ Tictack hatta sordum özellikle hayır dedi ya kontrolüm var salı günü tekrar bi sorucam teşkkr ederim canım