gokcekocyigiit Kızlar merhaba, 13.haftada kıza benziyor dedi doktorum, başka bir doktora ilaç için gittiğimde erkek gibi dedi, ay kafam allak bullak, sağlıklısı, hayırlısı olsun tabi, var mı tahminler 🥲🌸
Mrtbrv gokcekocyigiit bence de erkek ama inşallah erkekde olur canım .Allah iki meyveyide tattırsın inşallah sana.bana isteyenlere🌸
Gulcan0643 gokcekocyigiit en iyisi detaylıyı beklemek bana ilk çocuğumda 20.haftaya kadar kız dediler detaylıda erkek olduğunu öğrendim
gokcekocyigiit Elis27 11 haftada kızımda öğrendim, diğer kızımda 25 de öğrendim, belli olmuyor maalesef 😄 hayırlısı
gokcekocyigiit Mrtbrv Allah razı olsun, kesinlikle anne olarak her duyguyu tatmak istiyor insan ama tabi ki sağlıklısı, hayırlısı neyse o olsun 🌸🥲