Merveece Baltanem 39 + 3 olduk bizde. Bekliyoruz ama ne gelen var ne giden. Eğer haftaya kadar gelmezse suniyle başlatacak doktorum. 😌
Baltanem Merveece Nazo_avlu Ya bana da öyle bişey dediler pazar yada pazartesi saat 9 dan önce gel iyi yemeğini iyi yap karnın tok olsun suyunu bol iç dediler bende akıllı gibi akşam 9 dan önce mi dedim akşam mı doğuracan kız sabah dediler sanırım suni verecekler bana da bakalım
Merveece Nazo_avlu benimde haftaya çarşamba yatış verildi. Sağ salim alalım kucaklarımıza bebişleri inşallah
Nazo_avlu Baltanem banada sabah 9 da gel mesaıye baslayan doktor baksın ogun dogurursan onun gozetımınde olursun dedıler ama karnını doyur felanda demedıler 😹 sancı esnasında tuvalete gıtme ıstegı gelıyor dogum anında ya cısımı kacırırsam dıye dusunmustum ılk kızımda o gun hıcbısey de yememıstım ama afedersınız ıshal durumu olmustı bende acaba lavman mı alsam gıtmeden yapsam dıyorum
Baltanem Nazo_avlu bana ilk kızımda lavman yaptılar ya şuan bendede ishal gibi bişey var sürekli tuvaletteyim bu ikiler ne nazlı çıktı 😂
Nazo_avlu Baltanem okadar haklısınız ki bırde ıkıncı doğumlar daha hızlı oluyor dıyorlar bu aralar kımı duyarsam ıkıncı dogumu daha gec olmus dıye duyuyorum
Baltanem Nazo_avlu aynen ya çok kişi var bebekler türkiye de doğacağını anladı heralde nxmxmcmc çocuk doktoru gelmiyormu diğer kız diye bana sordu ben de yok hocam gelmeye niyeti yok dedim o da dedi ki Türkiye’de de olacağını anladı bu ekonomiye gelmek istemiyor🤣🤣 Yalancı söyle kandır onu diyor
Sedefffff 39+3 bu bebişler keyifçi çıktı hiç sancımda yok,pazartesi çatı muayenesi olacağımı söyledi doktorum,inşallah o gün gelir artık beklemekte sıkıyor 🤭🤲🏻
nisanela rumeysa_1c ayyy bende 40+2 ne sancı ne baska bisey bugün catı mua oldum carsambaya doğuma cagırdı doktorumuz
tugbaerolbozkurt Bende 39+2 yim az az sancı oldu ama devamlı değil bende de gelen giden yok doktor pazartesi kontrole çağırdı bakalım hayırlısı olsun 🤲🏻
Nurylmz12 rumeysa_1c bende pazartesi gidicem. Devlette +7 ye kadar bekletiyorlar. Aslında açılma varsa ver suni sancıyı doğurayım demek istiyorum ama korkuyorum 😂