Minikask34
Halsizliği lütfen ihmal etmeyin ben dün post açmıştım ama kimse yazmadı 14 haftalıgım ve sürekli halsizilik sebebi ile gittim vücudum da sıvı kaybı oluşmaya başlamış hastaneye yatış verdi ama 18 aylık kızım olduğu için kabul etmedim iki gün sonra yine geleceksin iyi değilsin dedi doktor mutlaka görünmenizde fayda var