Byz99 canım benim hamile değilken betam hep 1,20 çıkıyordu adetime 1 gün kala verdim 2,30 çıktı doktor negatif dedi 3 gün sonra 15 oldu yani hamileydim bu gebeliğim sağlıksızdı kürtaj olmak zorunda kaldım farketmeden düşük yapmışım.
Şu anda gebeyim şöyle anlatayım
Kürtajdan sonra betam hep 0 dı 8 Kasım dahiliye gittim beta 1.20 doktor hamile değilsin dedi ben hamileyim dedim zıtlaştık 10 Kasım birdaha kan verdim 1.20 evde idrar testleri yapıyorum negatif ama tam adet günümde 18 kasımda kan verdim 40 yani anlican yine hamileydim. Onu. İçin ilaç felan içme yat dinlen ve benden tavsiye çokta erken öğrenmeye çalışma keseydi bebekti beklemek zor oluyor ne kadar geç öğrenirsek o kadar iyi aslında