Aysedgrlikrkmz Arkadaşlar hamilelikte tüyler dökülüyor mu öyle bşy duymuştum yaşayan bilen var mı acaba 🙈🙈
ozgeege Aysedgrlikrkmz benim hamile kaldığımdan beri afedersin tüylenmem azaldı canım hatta bende bununla ilgili post açmıştım benim gibi olan çok varmış eskisinden daha geç ve az çıkıyor
glsmdncr Handanby aynen benimde oyle kollarimdaki ve bazaklarimdaki 3 gun sonra cikardi simdi 1 ayi anca buluyo
CansuCaTurkmen Benim ilk 3 ay göbeğim özellikle çok çoğaldı olmayan tüyler belirginleşti bir anda 😂 3 aydan sonra yavaş yavaş dökülmeye başladı 35.haftamdayım şuan hiç kalmadı hepsi döküldü normal tüylerim bile çıkmıyor artık.
zynp1512 Aysedgrlikrkmz benim dökülme mi deniyo bilmem de azalma oldu kiminde de artıyomuş kişiden mi cünsiyettenmi bilmem değişiyo
CansuCaTurkmen Arminannesi bende kıskandım çünkü doğumdan sonra eski düzene geri dönecekler sanırım keşke hep böyle kalsaydı çok rahat 😂😂
gevezeyazar1 Aysedgrlikrkmz azalma yok geç çıkıyo biraz bi müddet sonra ama göbeğim aşırı kıllandı benim siyah siyah ve hiç dökülcek gibi durmuyo cidden
Srfn11 Aysedgrlikrkmz Vala ben hic sanmiorm dokulcek gibi degil gobegimdeki ve kolumdaki killardan 18 tane orta okul ogrencisi cikar suan
KuzeyinAnnesi41 Aysedgrlikrkmz maalesef😳 heleki çıkmayan yer göbek üstünde nasıl cıkıyor tüy tüy anlatamam ama diger yerler baya gec cıkmaya başladı 😊
Kubrakuzey Aysedgrlikrkmz 17 haftalık gebeyim 6 haftalıkken kaşımı aldırdım henüz çıkmadı🤷🏻♀️ Bacaklarım çok seyreldi zira genital ve koltuk altı son gaz devam 😂
CansuCaTurkmen Yasemincifci kişiden kişiye değişiyor sanırım ama bende azaldı hatta çıkmıyor gibi birşey keşke doğumdan sonra da böyle devam etse 😂
Tgcdmr Eminekazar kesinlikle hele göbek bölgesi ultrasona girince çekiniyorum tüylenme çok oldu 😅ama hamilelikte alınan tüylerin kalıcı hale olduğunu duydum almıyorum 😅😅
Kubrakuzey Yasemincifci yok hayır kaşım dökülmedi sadece alınanlar çıkmadı bacağımı aldım o da tek tük çok seyrek çıktı diğer yerlerde bende de değişik yok demek ki farklılık gösteriyo 🤷🏻♀️