14022024 32 günlük bebeğim bronşiolit olmuştu ve yoğun bakımda yatmıştı yatarken ful antibiyotik tedavisi aldı. Şuan 92 günlük ve tekrar hasta oldu öksürüğü yok doktor antibiyotik verdi ama çok kötü olmadan kullanma kullanmaya başladığın an kontrole gel demişti. Burnunu düzenli şekilde açıyorum buhar tedavisi uyguluyorum antibiyotik elimden geldiğince vermemeye çalışıyorum henüz daha öksürük başlamadı inşallah iyileşir yavrularımız. elinden geldiğince burun tıkanıklığına dikkat et 2 saatte bir burnunu aç