canimyavrum_ Merhaba 23+6 doktorum saglik ocaginda yaptirabilirsin dedi oluyor mu oyle birde yaptirmali miyim herkes bsey soyluyor bu konuda
babyiscoming_ canimyavrum_ bende bugün yaptırdım. Doktorum yaptırılması gerekiyor dedi. Şuan zararlı vs halk arasında çok konuşuluyor ama zararı yok 2 dilim baklavaya eş değer dedi. Benim bünyemde şekere yatkın olduğu için yaptıralım o zaman dedim eğer varsa kesin tanı daha önemli benim için
Nura1997 canimyavrum_ ben yaptirmadim, 3 aylik sekeri baktirdim anca. Doktorum normalde her kontrolu, kan testini yaptir der mutlaka. Ama seker yuklemesinde bana sordu yaptirmak istermisin ben de tereddut edince o zaman 3 aylik baktir dedi
Asi_07 canimyavrum_ riskli olsa doktorlar önermez tıpta yeri olmaz gebelik boyunca mutlaka bal pekmez baklava tatlı vs yiyoruz onun gibi düşün yaptırdım iyiki yaptırmışım içim rahat en azından gebelik şekerim olmadığını biliyorum kesinlikle yaptırın
mervedmrcn canimyavrum_ herhangi bi riski yok gazoz gibi bişey içiyorsunuz aç karnına, bebeğe herhangi bi zararı yok bunun. Yani bence yaptırmakta fayda var ama siz bilirsiniz
canimyavrum_ babyiscoming_ banada oyle dedi ama tanidiklarimin hic biri yaptirmamis ondan endise ediyorum
Mlksde Asi_07 canimyavrum_ İki dilim baklavaya eş değer diyorlar ama zararli canan Karatayin gebelere şeker yuklemesiyle alakalı videosu var izleyebilirsinz
canimyavrum_ mervedmrcn tamam tesekkurler peki trioid ilaci kullaniuorum onu icmeden mi gidiyoruz icip mi gidiyoruz bunu bilen var mi
irem-16 canimyavrum_ benden idrar tahlili de istemişti doktorum ama sağlık ocağına idrar tahlilini yapmadığı için hastanede yaptıracağım. Şeker yüklenmesini sağlık ocakları yapıyor ama dediğim gibi eczaneden sen alacaksın zaten ucuz canım 55 tl ye aldım
irem-16 canimyavrum_ canım ben yaptırdım. Kesinlikle yaptırmalısın. Zararı olsa doktorlar önermez zaten. Sağlık ocaklarında yapılıyor ancak sen eczaneden alıyorsun şeker yüklemesi ilacını. Ben iki hafta önce yaptırdım eczaneden 55 TL’ye aldım ve sağlık ocağına gittim yaptılar. Ertesi gün de sonuç çıkıyor. Aç karnına gideceksin. Gazoz gibi bir şey zaten :)
canimyavrum_ Asi_07 mervedmrcn Seherkarakoc irem-16 Hamdos cevaplar için cok tesekkurler yaptiracagim sanirim Allah bebeklerimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏❤️
Hamdos canimyavrum_ bende 3 defaya yakin yaptim Once cikmadi ama ikincisinde yuksek cikti 2 hafta sonra tekrar yapariz dediler ama sukur normal cikti am diyetisyrne yonlendirdi ve ailede varsa seker hastasi mutlaka yapilmasi lazim bence
Seherkarakoc canimyavrum_ ben ilk yaptirmicaktim ama sonradan öğrendim ki bende şeker varsa ve bu bebeğime geçerse 35 haftadan sonra bebeklerde ani kalp durması sonucu ölüme sebep olabiliyormuş. O yüzden gittim yaptırdım. Gazoz gibi birşey iciyosun tadı çok kötü değil ama ben içerken tansiyonum düştü bayilicak gibi oldum ve midem bulandi eşimi aradım geldi hemen. İçtikten 1 saat sonra kan veriyosunuz birde 2 saat sonra yani toplamda 3 saate yakin birşey yiyip içmemeniz gerekiyor. İlaçtan önce de aç olmaniz lazım