perikizmom_ eğer almadıysan az önce geldi beşiğimiz açıp kurduk yoyko aldım ben ve iç yatağı o kadar ryumuşak ki kumaşı çok kaliteli hepsiburada da 5.700 e aldım koyu gri aldım ben ve inanılmaz zaten uzun bir süre yataş juno da yatacak benim kızım daha sonra park beşiği geçicez her kuruşuna değerdi 8000 den düşmüş bakın derim