EC18 Bebeğim 6. Ayına girecek. Sadece anne sütü ile beslendi. Tadımlara başladık fakat şimdi yoğurt gündemimizde. Yoğurtlarınızı hangi sütten yaptınız ve hangi yoğurt ile mayaladınız ? Her yerde farklı bir bilgi var. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏