Ebrarrr benim de 8. Ayda olmuştu. Tehlikeli boyutta olmadığı için gün içerisinde sirkeli su, tuzlu su, ve adaçayı ile gargara yaptım. Gece yatmadan da sarımsağı yarıya bölüp sürdüm şişen yere. Ayrıca birkaç kere de soğan suyu damlattım. Gargaraları asla yutmadım düşüğe ve erken doğuma sebebiyet verebilir diye. Bunlar benim yaptıklarım. Herkeste işe yarayacak diye bir şey yok tabi. Siz doktorunuzdan tavsiye alarak uygulayabilirsiniz. Ben kendimce ihtihap karşıtı şeyleri uyguladım. Bir haftanın sonunda da geçti şiş ve ağrı. Size de geçmiş olsun 😊