Mariam2 Kızlar ben makinede sağma yapıyorum ve arda emziyiriorum ilk başlarda gunde 550 600 CC arası çıkarıyordum ama ezirmedgim zaman bile günde 175 anca çıkıyor naparsam yapyim artiramadim napmam lazım bebeğim daha 2 ayilik
Eymenkuzusu Mariam2 neden sağim yapiyorsunz? Bebeginiz emdikce sütünüz çoğalır. Dut kurusu incir kaynatip icebilirsinz
Gamzeacis Mariam2 emzirip sağım yaparak ben arttırdım bol su , e bebekteki promalt , yulaf ezmesi bana bunlar iyi gelmişti
Mariam2 MrsKiss benim prematüre olduğun için biraz Birikim var dolapta ondan kurtardım biraz ama dolapta da bitiyor ondan üzgünüm
EC18 Mariam2 promalt içecek bana çok iyi gelmişti. Bir de yoğurt tüketin. Süt üretmek için vücudunuz kalsiyum depolarınızdan yiyor ve azalmaya başlayınca vücut kendini korumaya alıyor. Peynir ve yoğurt ile birlikte tere ve bol su tüketin derim. Bol bol süt olsun 🥰🙏
Mariam2 Eymenkuzusu emziriyorum ama 50 gram anca içiyor 2 saate bir biberona verirken 3 saate bir doktor demişti bazen meme almıyor zayıf kaslar biraz erken doğum için
sevaldqn1 Mikrofon0 farketmez kuşum incir süt kanallarını açar yardımcı olur ben bolca kuru incir tüketmiştim
mcansu Mariam2 su dinlenme ve stresten uzak durma en güzel süt arttırıcı lan Bestlak diye bir damla var duyduğum deneyen herkes çok memnun Maydanoz ve nişastalı yiyecekler ( pirinç patates gibi) bunlar süt azalmasında rol oynar onların tüketimine dikkat edin. Sık sık emziren çok süt olmasa bile
Gizm06 Mariam2 çok emmese de siz sadece uyarı olsun diye önce bebeğe verin memenizi sırayla sonra kalanı sağıp verirsiniz. Bebeğin memeye verdiği uyarıyla makinanınki farklıymış bebek emmeyince prolaktin eninde sonunda azalıp süt kesiliyormuş şuan okuduğum bebek bakım kitabında böyle yazıyor