Smh22 Haftamda kızıma halen isim bulamadım kısa bir isim istiyorum içime en çok sinen Mira oldu sizce nasıl 🙏🏼
Gunes6510 Smh22 canım bende 31 haftalık gebeyim çok kararsızım isim konusunda bende en son Mira ismine karar verdim ☺️♥️
Smh22 Gunes6510 Hilalsu07 Miroşum derken içim titriyor resmen çok beğendim 😍 Sadece eski postlarda biri mira için arapçada anlamı tartışmak vs diye yazmış onu gördünüz mü o kafamı kurcalıyor onun dışındaki anlamlarını çok beğendim zaten 🌸🌸💞
Hilalsu07 Smh22 Evet gördüm Ama pek ilgilenmiyorum Açıkçası Diğer anlamlarını Düşünerek Koyuyorum kızımın ismini. Adlarıyla yaşasınlar prenseslerimiz🥹😍
Tuliy5 Smh22 Mira ismini araştırmanı tavsiye ederim. “Mira ve cidal” şeklinde arat. Mira dinen iyi bir isim değil. Dini hassasiyetin varsa dikkat et
Tugceakdgn Smh22 mira bana şu Tuğba Caner deki mira linda mira lindaaa deyişi varya tugbanın ıyy onun için çok uzak geliyor , birde kedi ismi gibi