Daisyy000 araları 15 ay olan iki oğlum var, bence 2.çocuk konusu ilk bebeğe bağlı ilk oğlum akıllı uslu gazı olmayan uykusu düzenli bir bebekti ve ikinci düşünebildik yoldaş olurlar gurbetteyiz arkadaş sıkıntısı çekmesinler diye ve 2.dığduğunda büyük oğlum çok şükür hiç sorun etmedi kıskançlık büyün derece yaşamadık oda ozamanlar emzik emiyordu diye bebeğin emziğini de alıp emmek istiyordu okadar aynı odada yalnız bırakıp tuvalete vs gidiyordum. 2 yaşına girdiği gibi büyüğe tuvaleti öğrettim çok şükür sıkıntı yaşamadık abisi tuvalete gittiği için küçük de 1.5 yaşında tuvalete alıştı, yemek konusu büyüm yediği için küçük de ona bakıp yedi falan , şuan büyüdüler büyük 4.5 olacak küçük de 3 oldu Ekim de ve yaramazlıkları çok olsada gerçekten birbirlerine destek oluyorlar oyun arkadaşı oldular iyiki böyle olmuş diyorum vala 😊