20 olduk 🌸 her şeyi hazır şükür kızçenin. Abisinden beşiği falan da kalmıştı onları çıkarıp odasına kurduk. Yılbaşından sonra da hastane çantasını hazırlayıp kenara koyacağım. Oğlumda da öyle yapmıştım ilerleyen haftalar da hal kalmıyor.
Doğum ya 37 ya 38 başı olacak💫