Oğlum 6 aylıkken hamile olduğumu öğrenince sizin gibi çok büyük bir psikolojik yıkım yaşamıştım,oğluma bakıp bakıp ağlıyordum sürekli gece gündüz ona haksızlık ediyorum diye. Kürtaj olmayı dahi düşündüm. Şimdi 32 haftalık hamileyim oğlumda 1 yaşını yeni geçti. Allah böyle uygun görmüş bizim için, yıllarca bebek sahibi olmak isteyip olamayan insanlar var. Bebeğinize arkadaş yoldaş gibi olacağını düşünün. Herkes acele ettiğinizi, korunmanız gerektiği konusunda ahkâm kesecektir. Unutmayın Allah dağına göre kar verir. Siz her iki bebeğe de bakacak güçtesiniz. İkiz gibi büyür giderler. Emzirme konusunda bilmiyorum ne yapıyorsunuz ama ben oğlumu emzirmeye devam ediyorum. Doğumdan sonra da tandem emzirme yapmayı planlıyorum. Duyacağınız her olumsuz düşünceye kulaklarınızı tıkayın insanlar her işe burnunu sokmaya bayılırlar. Sürecinizin tadını çıkarın. Bu şekilde hamile kalıp her iki bebeğe sahip olan sadece siz ve ben değilim. Sosyal medyada o kadar çok kişi bu şekilde hamile kalıp bebeklerini büyütüyorlar ki o hesaplardan bir kaçını takip edip bu düşünceyi kafanızda olumlu şekilde yönlendirme yapabilirsiniz.
Allah yardım ediyor korkmayın, ilk oğlumda zor bir gebelik geçirmiştim ama bu bebeğimde şu ana kadar hamile olduğumu hissetmedim bile. 🥹 İçinizi ferah tutun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim.