lilii4 popomun altina yastık koydum sürekli yattım bol su içtim idrar tutmadim mesanemde enfeksiyon olmamak için crp idrar kültürü verdim 10 günde bir ic çamaşırını az deterjanla elde bol sıcak suyla yıkadım yada 90 derecede tek makinada yıkadım yemeği yatarak yedim eşim sabah giderken masaya yiyecekleri koyuyor Bn ordan yiyorum eşim nöbete gittiği günler Bn sadece kalkıp kahvaltımı hazirliyordum sarımsaklı yoğurtlu bir manti olabilir makarna olabilir onu yiyordum antibiyotik amaçlı sarımsak yemek enfeksiyondan korur tuvalet hijyeni önemli kuru olması lazım her tuvaletten sonra vajina icerisi ayakta 5 dk dus alıp haftada bir oda hemen yatıyordum geri bu şekilde zorlaya zorlaya 29 oldum şükür Allah’ıma