Aysedgrlikrkmz Anneyengec ayy yaa annelik çok zormuş ana rahmine düştüğü andan itibaren çok değişik bambaşka şeyler hissediyoruz Rabbim sonumuzu güzel eylesin sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏🏼🙏🏼
MeltemAsel Anneyengec bende aynı öyleydım yesem bır turlü yemesem bir türlü ama 10-11 haftadan snra o surekklı aclık hıssı gıttı.