Byz99 Merhaba hanımlar adete 5-6 gün kala beta hcg yaptırıp sonuç alan var mı pozitif olan varsa kaç çıkmıştı sonucunuz ?
Eda42_ Byz99 Bence en iyi sonuç adet gecikmesi ile olur eğer bir belirti varsa kan tahlili yaptir en net sonuç kan tahlili olur
myavocado Byz99 adete 4 gün kala 47 beta ile öğrenmiştim, aynı gün kaset testte silik, erken gebelik testinde de belirgin çizgi çıkmıştı. İdrarda belki çıkmayabilir ama kanda yüksek ihtimal çıkar diye düşünüyorum
gizem_esmr Byz99 6 gun kala 10 küsür bir degerle ogrenmistim sonra 6 haftalıkken 700lerde duzensiz artis oldugu icin kimyasal geciriyormusum kanama basladi o yuzden en iyisi adet gunu ve sonrasini takip etmek ne kadar erken ogrenince yanilma payimiz oluyor üzülüyoruz 🥲🩷