babyylve_ Şubat ayında kimyasal geçirdim hatta benim baya farklı birşeydi betam 24 martta sıfırlandı bu durum dolayısıyla rahimde incelme olmuştu Nisan ayında doğum kontrol hapı kullandım hormonların dengelenmesi için dedi doktor 29 Nisan da adet gördüm Mayıs ayında hamile kaldım pıhtılaşma yok ama doktorum kan sulandırıcı başlatmıştı önlem amaçlı