smbls demir ilacı kullanıyorum ama yine de değerlerim düşük çıkıyor. neler yesem yükseltebilirim😔 önerisi olan var mı?
Shr smbls bende de kansızlık vardı annemlerin kendi el yapımı pekmezinden içiyorum ve kan ilacı kullanıyordum değerlerim 14e çıktı ve doktorum kan ilacını artık kullanma bile dedi 34. Haftada bıraktım
Damlaaaa smbls benimde oyle kan ilaci bile yukseltmedi degerlerimi aktardan 8 li pekmez karisimi aldim her sabah onu iciyorum bakalim yukselecekmi
YagmurDaskn smbls Pekmez kuru üzüm siyah ve çekirdekli olandan internetten de araştır ben bunları biliyorum. İnşallaj değerlerin normale döner 😊
Aynur_ma Bende de vardi "sorbifer durules" ilaca kullandim be banan meyve falan cok yedimsimdi deyerim yukseldi
smbls 27. haftadayız. şeker ölçümünde o da biraz yüksek çıktı. şekere de dikkat ederek nasıl yükseltebilirim acaba?
Pdr Ben ilaç kullanıyorum yine de düşük. Keçiboynuzu pekmezi kuru üzüm de tüketiyorum ama düşük. Üstelik vitamin almama rağmen Dvitamimi çokk düşük ben de Dvitamini yükseltme derdindeyim😔
Mehtapp06 smbls Demir ilacını c vitamini içeren besinlerle birlikte tüketin (örneğin 1 mandalina) ilaçtan sonra 2 saat içinde süt ürünleri çay kahve tüketmeyin 15 güne farkı göreceksiniz
Kosmosss smbls canım demir içeren besinlerin yanında demiri bağlayacak süt ve süt ürünleri kahve çay tüketme. En az 2 saat olsın aralarında aynı demir ilacı alıyormuş gibi. Ve herkes yazmış zaten pekmez siyah çekirdekli kuru üzüm vs bunlar birebir