Kızlar ben Tüpbebek tedavisi gördüm 5. Gün embriyosu çok şükür ilk degerim 10. Günde 4 Aralık tarihinde 113 geldi 6 aralıkta bakıldığında değer 200 olmuş yani tam iki katına çıkmamış 9 Aralık tekrar bakılacak ama ben 200 ü gördüğüm andan beri çok kötüyüm değer olumsuzu mu gösterir