Kızlar merhaba daha 5+5 im gebeliğimde.Henuz çok yeni ama yine de bel ağrısı kaşık ağrısı vs hissediyordum.Suan sanki hiçbir belirti yok hani göğüslerim çok acıyor ama onun dışında bir belirti yok,tecrübeli anneler normal mi acaba fazla mı evham yapıyorum☺️🥹