Selam hanımlar dün 6 haftalık oldu bugün 6 +1günlük hamileyim bu ikinci gebeliğim ilk gebelik kimyasal oldu kasım ayında yerleşme kanamam oldu son adet tarihim 25 ekim 4 4 buçuk haftalıkta hocaya gittim keseyi gördü kese ozaman 5 mmdi geçen perşembe kontrolüm vardı hem karından hemde alttan baktı kese büyümüş güzel dedi 10.5 mm di bebeğin kalp atışını duyamadık haftaya perşembe gitcem kalp atışını duyarız dedi endişeleniyorum korkuyorum ümidi kesmedim biliyorum bebeğim orda kalp atışınıda duyucam inşallah Allahın izniyle aranızda böyle olan varmı iyi yorumlarda bulunursanız sevinirim