Musel bende 7 8 ayolacak 28 yaşında kendi isteğimle kapandım , saçlarımı çok seviyorum kıvırcık herkes en çok saçlarımı beğenirdi dışarı hazırlanırken böyle açık halimi beğeniyorum, kapalı halime göre daha güzel geliyor belki de şeytan uğraşıyor nefsimle:) tabi açılma fikrim yok şu an çok huzurluyum geç bile kalmıştım kendime göre, bence içinden geleni yap basın kapalı ama gönlünde yoksa bir anlamı yok aslında.. biraz da zaman ver kendine 🙏 inşallah hakkında hayırlısı olsun 🙏