Aslaninannesi_ Canım sana her dakika artmış mı yazıcaz ben anlamadım her saniye aynı postu açıyorsun her saniye sana insanlar artmış yazıyor keseyi falan herşeyi görmüşsün zaten
seyma0661 Aslaninannesi_ hahahaha siz yazınca gördüm kendini tatmin edemedi sanırım betayla nispet yapanı da ilk defa görüyorum daha nasıl bi cevap bekliyor ki anlamadım
biizaaa Aslaninannesi_ seyma0661 Daha dün gece yanıtlamıştım ben bunu kese görünür diye şimdi yine açmış kendisi kızılcık şerbeti görkem galiba Allah akıl sağlığı versin
Aslaninannesi_ seyma0661 ya günlerdir aynı şey bide betası düşük olup üzülen arkadaşların postlarının altına da yazıyor nispet yapıyor bilerek günah ya
Elifff2112 seyma0661 az once de beta degeri az artan birisinin sorusunun altında sormuş o kadar sinir oldum ki kadin zaten az arttigi icin üzülmüş birde o postun altina bunu kopyala yapıştır yapmis betam iyi artmış mi diye sormuş ne insanlar var vallahi ya
Masalceylan Bilerek mi yapıyorsunuz dakika başı aynı postu açıyorsunuz yoksa dalgamı geçiyorsunuz madem kesiyide gördünüz daha neyi soruyorsunuz tam olarak burda 15 li rakamlara sevinen insanlar var
Tbsra95 asyagizem12 bak biliyorsun artığını dalga bile geçiyorsun sen hastasın biliyorsun demi kadın doğuma değil psikoloji doktoruna gitttt.. .
kardelenimm asyagizem12 canım benim belli ki çok endişelisin bu konuda sürekli aynı şeyi soruyorsun aldığın cevaplar da seni tatmin etmiyor. Duyacağın kötü bir şeye inanmak istiyor gibisin. Ama kabullen artışın güzel hatta çok güzel endişe etme stres yapma keseyi de görmüşsün artık betanın önemi yok sağlıkla gelsin 🌸
seyma0661 Elifff2112 ya gerçekten beddua etmek istemiyorum ama başına kötü bişey gelirse kalbinin kötülüğünden olduğunu bilir umarım
Aslaninannesi_ Elifff2112 canım ben günlerdir görüyorum bilerek yapıyor yazık günah ya bu kadar kötü kalpli nasıl olunuyor anlamıyorum
Elifff2112 seyma0661 evet kendisinin ki fazla artmis diye gebeliginin saglikli ilerleyeceginden emin mi … Belkide o degeri az artan arkadaşın gebeligi saglikla ilerleyecek çok düşüncesiz insanlar var
lilii4 biizaaa keseyi görmüş zaten ya herhalde sadece kendi betası bu şekilde sanıyor betayla övüneni de ilk defa görüyorum kdksksk
Lagaliballah Tbsra95 haha bence çok dogru olur hasetligin sonu pek iyi olmuyo bunun gibiler görmemisin derlerde gerisini demiyim
Lagaliballah Aslaninannesi_ bakalim basina neler gelecek bekleyelim görelim zavalli ya belkide hamike bile degildir kizlar kendini kandiriyordur ben hamileyim diye🤣🤣🤣🤣 yazik hasta
Aslaninannesi_ Lagaliballah işte bende onu diyorum hiçbirimizin hikayesi bitmedi bu şekilde insanları üzmenin ne anlamı var ki Allah ıslah etsin ne diyim