Nidaslmn Günaydın kızlar 12 haftalığım ikidir yaşıyorum bu durumu aşırı derecede mide bulantısı ve bir lokma yediğim anda istifra prilam kullandığım halde serum taktırmayı düşünüyorum diğer sefer iyi gelmişti ama bir etkisi zararı var mı bu tarz serumların
Deleted33000 Nidaslmn bende 10+1im canım bende dün serum taktı doktorum iki tane geçen hafta da takmıştı çok iyi geldi serum bana zararı olsa doktorlar takmaz canım bı süre serumun eksini oluyo bulantilarima inşallah seninde faydası olur
Nessee34 İlk üi3 ay bırsey yemek bır yana su dahı ıcemıyordum ılac ıctıgım halde sureklı kusuyordum acike gittigimde doktor serum takıyordu rısklı olsa zaten takmaz kı zaten taktıkları serumda kullandıgın ılaclardan endıselenme