Günaydın kızlar
adetimin 18 kasım 23 bitişi idi
Son 4-5 gündür acayip bel karın agrım var hani böyle adet olacakmışş gibi karnım da şişlik + gaz + beyaz akıntı + kabızlık ve kramplar var akşam sabh onla yatıyorum yumurtlama demeyin lütfen yumutlama bu kadar uzun oldugunu düşünmüyorum siz bu durumla karşılaştınızmı ?