Serap09 hunilesme devam mı onu bilmiyorum ben serklaj sonrası söylenmedi hiç. İğne falan hiç verilmedi günde 1 200mg progestan ağızdan alıyorum o kadar. Hastanede yatarken endol hap kullandirdilar enox iğne vurdular taburcu olurken sadece progestan verildi. Ameliyat sonrası 39mm di bir de salı günü olcecekler bakalım. Serklajli hastaları sürekli vajinal muayene yapmiyorlarmis öyle dediler. Umarım bende de kısalma olmamıştır salı günü belli olacak herşey